tisdag 24 maj 2011

Perfekt



Lilleman hade perfekt hörsel enligt testerna på sjukhuset idag, så då vet man i fortsättningen att när han inte hör vad man säger är det ett medvetet val från hans sida :-P Precis som det ska vara med andra ord.

Jag har spenderat dagen så här långt med att plugga, plugga och plugga. Har blivit klar med tidningen och håller nu på med pp-presentationen, som det dock går väldigt segt med. Tappade motivationen en stund nu på eftermiddagen :-/ Har kört fast lite. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare. Presenationen ska vara 10 minuter lång så det gäller att fylla på ordentligt med information så den inte blir för kort. Hittills har jag fått ihop ca 4-5 minuter så det är en bit kvar. Men tänkte köra de två sista minuterna som frågestund så jag behöver alltså ca 3-4 minuter till på presentationen för att den ska bli godkänd..

Nu ska jag nog ta en frukt och hoppas på att motivationen kommer tillbaka så jag hinner plugga en stund till innan lilleman ska hämtas. Imorgon har jag också hela dagen på mig att plugga, men ska även hinna packa i ordning inför Upplands-resan. Men det löser sig alltid tillsist ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer