söndag 29 maj 2011

Hemma!

Nu är vi hemma i älskade norrland igen :-) Vi kom iväg tidigt imorse så nu har vi hela dagen på oss att bara vara här hemma. Men bara vara hinner vi inte med, vi måste åka och storhandla inför veckan också, vilket jag tänkte att vi skulle göra alldeles strax... Kevin har ju även sin första fotbollsträning idag kl.17, bara det slutar regna nångång, annars blir det inget för jag tänker inte riskera att bli sjuk igen genom att stå i regnet och bli kall och blöt, nej tack.

Dagarna nere i Uppland har varit helt underbara. Träffat en massa nära och kära, mys! Nästa gång vi åker ner hoppas jag att vi hinner träffa några fler ändå.

Nu vill jag helst av allt träffa min pojkvän :-P haha, ja visst, jag har gått och skaffat mig en sådan också ;-) En helt underbar kille som fått mig på fall, hihi.

Nu svida om och åka iväg för att handla.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer