måndag 30 maj 2011

hihi

Jag är sååå glad :-) Gårdagen var helt underbar! Den här känslan är oslagbar, den här "så-härligt-att-tycka-om-någon-att-jag-tror-jag-spricker"-känslan :-) Har inte känt så här sedan efter Skiathos.. trodde inte jag var kapabel att känna så här igen, så här snart. Men kommer rätt person och får en på fall så ja, då blir det lätt så.

Nu ska det städas här hemma. Herregud vilket bombnedslag jag lämnade innan jag åkte ner till Uppland. Men det hade tydligen inte städat upp sig själv medan vi var borta så det är bara att ta tag i allting nu. Lilleman är lite trött och seg efter ett par fartfyllda dagar så han ville titta på "mora träsk" på sitt rum, vilket han ska få göra nu. När det är städat och klart längtar jag efter en låååång dusch. Hääärligt :-) Sedan ska jag och lilleman ut och sparka lite boll, fint väder verkar det bli. Sen ska vi luncha med Sanna också. Fullbokad dag att se fram emot, skoj :-)
Speciellt med tanke på att jag kommer spendera hela morgondagen framför datorn och göra klart min presentation som ska redovisas på onsdag...

Dags att sätta fart.


Och ni som inte kan glädjas för andra, ni behöver inte läsa min blogg överhuvudtaget. Om det nu sticker er så mycket i ögonen så låt bara bli. Det är er huvudvärk och inte min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer