onsdag 25 maj 2011

Mys och stress



Kvällen igår avslutades som myskväll framför Pirates film nr 3 :-) Jag somnade så klart ifrån den men till mitt försvar så är jag inte riktigt kry från min förkylning än..

I natt sov lilleman hela natten i sin säng, vilket jag tycker är helt underbart! Förhoppningsvis gör han det till en vana nu istället för att komma och krypa ner hos mamma varje natt. Detta problem uppstod förra sommaren efter att A hade stuckit. Kevin började sova oroligt och snart kom han in varje natt istället för någon gång ibland. Alla frågar; "Men varför går du inte bara tillbaka med honom till hans rum?" Ja om jag hade vaknat när han kommer så hade jag ju kunnat gjort det men jag märker inte av att han är där förrän jag vaknar på morgonen. Samtidigt så tycker jag att det är viktigt att om han nu behöver den tryggheten så ska han få den också med tanke på allt han gått igenom det senaste året. Jag är den enda fasta, trygga punkten i hans liv och därför så kommer jag alltid finnas där för honom när han behöver mig.

Idag är lite av en stressdag. Det är mycket som ska hinnas med inför resan "hem" imorgon och jag behöver, förrutom att fixa inför resan, även bli klar med pp-presentationen :-/ Gaaah! Vet inte hur jag ska hinna med mig riktigt. Kevin ska iaf vara på förskolan hela dagen idag så jag hoppas jag hinner med min att-göra-lista. Ja det återstår att se helt enkelt. Imorgon åker vi iaf efter frukosten så vi får ett par timmar att umgås med nära och kära imorgon också :-)

Hur klarade jag mig utan körkort tidigare? hahaha

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer