måndag 9 maj 2011

one day i'll fly away

Ska göra ett sista ryck här hemma strax och ta upp en massa saker på vinden som jag städat ur klädkammaren i sovrummet. Nu är det äntligen ordning där igen :-) mina skor fick komma upp på hyllorna där inne så nu behöver det inte vara så trångt på skostället i hallen längre.

Jag plockade ner lådan med alla sommarkläder idag och började testa shortsen för att se vilka som fortfarande passade. Det var inte många... men det är samtidigt inte så konstigt med tanke på att jag har tappat 7 kilo sen förra sommaren. Det var lite tråkigt att lägga tillbaka mitt favoritpar i flyttkartongen igen men samtidigt är jag glad att de kilona är borta. Nu när jag faktiskt nått min målvikt (vägde mig imorse) så är det verkligen dags att sätta igång och köra mer motion. Ska sätta fart med mina pw på kvällarna igen. Det är en perfekt avslutning för dagen. Men inte idag för nu ska jag verkligen sätta igång med att stöka undan här.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer