måndag 2 maj 2011

Inge flyt...

Jag har inget flyt just nu känner jag. Problem efter problem, de bara hopar sig hela tiden. Något less måste jag erkänna! Mammagalan kommer väl till pass nu på lördag kan jag lova, jag har nog aldrig behövt en paus så mycket som just nu, och inte heller en härlig hotellfrukost ;-)

Nu snart kommer grannen med däck till bilen, så jag ska ut och försöka få dit dem. Sedan bär det nog iväg till Sörberget för att återlämna en nyckel. Kanske skulle ta en tur förbi Skönsberg och återlämna en nyckel där med? :-P hehe

Imorgon är det 4-årskontroll för lilleman på morgonen, sedan ska jag vidare till praktiken.

Höll på att skriva ett argt inlägg alldeles nyss. Jag kom av mig lite så jag skriver det senare istället. Är något less och irriterad på vissa saker kan jag lova.

Hoppas alla ni andra är på bättre humör än mig just nu ;)

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer