måndag 9 maj 2011

Nu börjar det om...

Det är måndag idag ju.. varför? Hade gärna spenderat minst ett dygn till på hotellet :-) Men det är samtidigt väldigt härligt att vara hemma med min lilleman igen. Vi började dagen med att leka kurrigömma efter att han tog sovmorgon till kl.7. Bra start på veckan ändå måste jag säga.

Idag ska jag försöka hinna med att plugga lite men ska absolut njuta lite av solen. Kanske kan man få sig lite färg?

Jag är lite bitter just nu. På galan testade jag på afrodans och fastnade totalt. MEN det finns ingen afrodans här hemma vad jag har hittat på :'( Snyft! Friskis & Svettis har kört nåt pass då och då tydligen, men jag skulle vilja gå på ca 2 pass/vecka. Någon som vet om det finns afrodans i Sundsvall med omnejd?

På bilden ser ni en av sakerna i goodiebagen vi fick på galan. Jag blev alldeles kär i den, smakar helt underbart gott :-)

Nu vill lilleman ha hjälp med något så hinner inte skriva nåt mer nu. Återkommer!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Det har varit en hel del kurser i zumba (vilket jag antar att du menar?) danceworld i stan har någon kurs men det kanske inte är någon innan hösten, googlar man dyker det upp en del artiklar så söker du lite bör du nog hitta nåt :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas resan hem gick bra, det va roligt att se dig igen! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Resan hem gick bra, fast jag fick ta ett par stopp och gnugga ögonen lite för usch vad trött jag var, men det var det värt :)

    Det var jättekul att se dig igen också. Hoppas du också kommer på galan nästa år :) Kram

    SvaraRadera
  4. K, tack så mycket för svaret. Men zumba och afrodans är väl inte samma sak? Eller är det jag som är helt knasig nu? hehe

    SvaraRadera
  5. Haha nej jag trodde det var samma :) men zumba är visst latinamerikansk :)

    SvaraRadera

Kommentarer