fredag 27 maj 2011

Hoppas!

Jag hoppas på uppehåll imorgon så jag kan ta mig iväg till Bakluckan!´Jag vill alltså INTE ha regn helt enkelt :-)

Längtar hem till Norrland lite nu känner jag, speciellt nu när man har någon som man saknar där hemma ;-) Det var ett tag sen... Men jag njuter samtidigt av att vara hemma här i Uppland, träffa nära och kära. Idag har jag träffat farmor, faster och kusin Jeanette :-)

Kevin har en riktigt riktigt jobbig trots-dag idag. Driver sin mamma till vansinne kan jag lova! Men så är det ju med de små liven, ena sekunden är de helt underbara medan de i den andra trycker på alla knappar så man håller på att bli tokig. Idag känns det som man skulle slita av sig håret, han har inte lyssnat för fem öre och det blir väldigt frustrerande i längden kan jag lova... Jag hoppas han lugnar ner sig en stund nu innan Lasses barnbarn Hampus och Rasmus kommer för då lär det bli High Chaparall igen :-P

Nä nu ska jag gå ut och flytta på bilen som äntligen fått sig en liten rengöring.. lite smått försummad har den blivit senaste tiden.

Kan alla vara snälla och hålla tummarna för att det inte regnar imorgon? Tack så mycket :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer