tisdag 24 maj 2011

Jäkla skit!

vill inte vara med idag!


Vilken usel start på den här dagen... den var usel innan jag ens hade klivit upp :-/ Vaknade kl.3 inatt av att en granne DUNKADE musik. Eftersom jag har Kevin kan jag ju inte springa över och be dem sänka heller (jag förstår inte ens varför man ska behöva säga till kl.3 en vardagsnatt?). Sen när man klivit upp och går in i lillemans rum för att slå igång "Mora träsk" åt honom så ser jag att bredvid hans säng har han målat ett vackert mästerverk PÅ TAPETEN!! Och som om inte detta vore nog har min förkylning blivit värre?!

Nu vill jag bara krypa ner under täcket igen och inte göra något mer idag men det går inte. kl.08.30 ska jag och lilleman infinna oss på sjukhuset för hörseltest. Sedan ska han till förskolan så att jag kan sätta mig och plugga ett par timmar. Allt skolarbete ska vara klart och inskickat senast imorgon (hjäääääälp!!).

Ja ingen bra start på den här dagen som sagt.. men nu är det bara att bita ihop och sätta fart.

Hoppas alla ni andra fick en BRA start på dagen iaf ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer