onsdag 18 maj 2011

Längtar



Just nu längtar jag efter en liten break. Kanske åka ner till Uppland, umgås med familj och vänner där nere. Bara vara lite grann. Men jag behöver inte vänta såå länge för nästa vecka åker jag och lilleman ner till mamma för att spendera ett par dagar där :-)

Idag ska jag plugga när jag har lämnat lilleman på förskolan. Det börjar närma sig slutet av terminen nu så jag måste lägga på ett kol för att bli klar med min pp-presentation och min tidning som hamnat lite i glömska. Dessutom har jag massor av saker att ta tag i på "fritiden"; biljetter till Gotland bland annat som det verkligen är dags att köpa! Åh vad jag längtar tills dess. Det ska bli så himla kul att spendera en hel vecka där nere :)

Jag och lilleman ska till Kolmården i juni också. Bästa syster och svåger har bjudit med oss ner dit :-) Det kommer lilleman tycka om! och jag med så klart ;-)

Nä dags för en dusch kanske...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer