fredag 18 februari 2011

Bakvänt!

Jag förväntade mig att vakna på en bra sida idag, helst med ett leende på läpparna. Men så vart inte fallet, utan istället vaknade jag med en irritation som uppstod redan igår eftermiddag. Jag är så otroligt less på en viss människa som säger en sak och sedan gör något helt annat och är helt okapabel att lyfta på luren och berätta att det blir ändrade planer. Respektlöst är vad det är! Det som gör att jag dock ändå kan tänka på det med ett leende är att jag vet att förr eller senare kommer det tillbaka till dem och biter dem i ärslet. Så de så!

Så där, nu har jag fått ur mig lite irritation så nu känns det bättre.

Idag bär det av in mot stan nu på morgonkvisten. Har egentligen inte tid att sitta här men det är så nedrans kallt ute så jag drar mig verkligen för att gå till bussen. Burr! Det blir täckbyxor och underställ på idag kan jag lova. Nu får det gärna vara slut på den här kylan och istället ligga runt - någon grad så man kan åka lite skidor istället för att gå runt och frysa hela dagarna.

Nä nu ska jag inte skriva nåt mer tror jag. Usch vad jag gnäller... Irritationen var tydligen inte borta ännu :-/

Hoppas iaf att alla får en underbar fredag!
Jag ska försöka göra det bästa av min.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer