söndag 20 februari 2011

Oplanerad söndag!

Denna dag finns ingenting inplanerat, sååå skönt!
Gårdagen stressade jag runt som en yr höna hela dagen. Tvättstuga, hjälpa sizz med matematiken, städa, byta sängkläder, laga mat, fråga grannar om hjälp när inte J & H's bil ville starta, busa/pussas/kramas med lilleman, storhandla, baka och vika tvätten. Ja... mycket hann jag med men vart helt slut och idag vaknade jag med en förkylning som bröt ut (tror den legat i kroppen ett tag). Nu blir det lite frukost och sedan hämta tvätten som jag glömde i torktumlaren igår :-P

Fick precis tillbaka mina 4 inlämningsuppgifter som jag skickade in tidigare i veckan. ALLA var godkända och jag behövde inte komplettera eller nånting :) Nöjd! Så nu kan jag gå vidare med dem. Det blir kanske så att jag och lilleman tar bussen upp till skolan på tisdag eller onsdag för att hämta lite mer papper så jag kan fortsätta plugga hemma. Kul!

Nu önskar jag er alla en mycket trevlig söndag!
Jag återkommer nog under dagen :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer