onsdag 23 februari 2011

Inramning

Några av bilderna som jag tog på Kevin igår ska framkallas och ramas in har jag bestämt :) Jag är dock inte riktigt säker på var jag ska hänga dem ännu. Det finns några olika alternativ. Måste erkänna att jag är lite sugen på att ta ner min "vänner"-tavla som hänger i vardagsrummet. Där har den suttit i snart två år och även om jag älskar Vänner och älskar den "råa"-ramen som jag och Anders snickrade ihop och målade själva, så känns det som det är dags för något nytt där.
Kanske gör en tavelvägg där eller hänger upp 3-4 förstoringar på en rad. Vet inte riktigt.. får nog fundera lite på det ett tag innan jag bestämmer mig. Har även skickat efter en annars förstoring på en Therese Sennerholt-kopia som jag diggar. Den ska nog också få komma upp i vardagsrummet tror jag.

Alltid kul med lite förändring ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer