torsdag 17 februari 2011

Hemtex

Jag är en riktig HEMTEX-tjej, speciellt när det kommer till sängkläder och handdukar. Har inte mycket sånt från Ikea kan jag lova :-P Dessa sängkläder på bilden är så klart från Hemtex and I love them! Lika skrynkliga är de dock på bilden, men då jag faktiskt inte, hör och häpna, äger ett strykjärn eller strykbräda så blir det tyvärr väldigt mycket skrynkliga sängkläder och kläder här hemma ibland :-P Men det är ingen jag har prioriterat då jag inte förstår NÄR jag skulle ha tid till att stryka allting! Det går faktiskt lika bra, men förhoppningsvis kan jag införskaffa det snart.

Idag har varit en ganska produktiv dag innehållande; städning, diskning, ringt en massa samtal och pluggat (trots en väääldigt lång sovmorgon). Så jag känner mig rätt nöjd med den här dagen. Så nu inväntar jag bara min vän Björn, sen åka och handla lite innan det blir middag och lite tv-tittande :-) Imorgon bitti är det lektion och sedan kommer min kära syster och svåger hit på eftermiddagen. Jag ska agera matematiklärare igen (skoj!!).

Hoppas alla får en trevlig torsdagskväll.

Kram!

Längtar tills på lördag när min skrutt kommer hem igen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer