torsdag 10 februari 2011

Från min lista i förra inlägget har jag nu avverkat följande:
- Lagat mat och diskat
- Städat Kevins rum
- Städat undan på mitt skrivbord
- Byggt ihop nya skrivbordet + hurtsen
- Satt upp skrivbordet på plats och fixat med alla sladdar
- Istället för att måla ansiktsmasker så kollade vi på "Skönheten och odjuret"
- Tvättat kläderna + hängt upp på tork

Så det enda som är kvar är min lilla ego-kväll som jag tänkte påbörja nu.
Lägga mig i badet och njuta av en lugn stund, ha lite musik i bakgrunden på låg volym, unna mig en ansiktsmask och tända en massa ljus. Avslappnande :)

Imorgon mitt på dagen åker vi hem till Gimo. Det ska bli mysigt att träffa familjen, saknar dem enormt mycket!

Ha en härlig kväll allesammans.

ps. bilder på skrivbordet m.m kommer imorgon

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer