måndag 21 februari 2011

Mår skiiit!


Jag mår skit skit skit :'( Det känns som jag har en sågklinga i halsen och jag vaknade inatt och mådde jättedåligt. Tog ett par timmar av vankande fram och tillbaka i lägenheten innan jag kunde lägga mig på soffan och somna om. Skönt att Kevin kunde gå upp själv imorse och fixa frukost, sen satte han sig framför datorn och tittade på Lejonkungen. Underbara lilla barn!

Så det blir väldigt lugnt idag. Det enda jag tänker göra är att laga mat och diska. Sen skiter jag i allt annat. Förhoppningsvis känns halsen bättre imorgon så man orkar hitta på nåt kul med lilleman som blir hemma från förskolan till på onsdag minst...

Ska nog krypa ner i ett bad nu tror jag. Sen blir det att bädda ner sig på soffan resten av dagen. Finns det någon som har lust att köpa halstabletter till mig? Hör av er...

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer