onsdag 2 februari 2011

Skoj!


Jag ska gå på mammabloggalan :D Och det ska bli så sjukt roligt!! Nu har man verkligen något att se fram emot. Den 7-8 maj blir det partaj i Stockholm med Sveriges häftigaste mammor!

Eftersom lilleman fyller den 6e maj så får det bli så att hans kalas flyttas till helgen efter, men det ska nog gå bra ändå :-) Han ska firas ordentligt på sin 4-årsdag för då finns nämligen både mamma och pappa där!

Men på tal om mammabloggalan. Nu måste man ju börja fundera på vad man ska ha på sig! En riktigt snygg klänning vill man ju ha.. frågan är bara vart man ska hitta den :-/ Jag har en klänning här hemma som jag tycker väldigt mycket om, men jag vet inte om den passar att ha på galan.. Hmm.. får klura lite på det. Just nu är jag bara såååå glad att jag ska få gå överhuvudtaget :-)

Jag är dock fortfarande utan internet :-( Just nu har jag lånat grannens mobila. Det är tur att man har så goa grannar! Dock hoppas jag så klart på att de fixar det här snart.

Nästa vecka är det äntligen dags för återbesök på sjukhuset för Kevin. Jag har försökt fått tid sen i höstas och idag, FINALLY, fick jag tid. Det är ganska precis ett år sedan han opererades. Lilla gubben min.. det har verkligen hänt mycket med honom sedan dess. Speciellt med talet. Innan talade han lite och det var väldigt svårt att höra vad han sa. Men det är väl kanske inte så konstigt. Innan operationen så lät alla ljud väldigt annorlunda för honom (som om han hade huvudet under vatten, förklarade en läkare). I bilen hem från operationen sa han sitt namn för första gången :-) Då fick man tårar i ögonen. Och sen dess har det bara exploderat med talet, vilket så klart är otroligt skönt både för han och mig.

Nu ska jag ta tag i lite pappersjobb här hemma innan det är dags att hämta den där lille pratkvarnen på förskolan.

Hoppas alla har en bra onsdag!

Kram!

1 kommentar:

  1. KOLLA PÅ Ellos de har fina klänningar och har du en 50% så blir det riktigt bra pris! Mnakan ske inte tror de har så fina som de har.

    SvaraRadera

Kommentarer