måndag 14 februari 2011

Kärlek ♥

Jag, som är inne i min längsta singel-period, märker tydligt att det finns mycket kärlek i livet utanför ett förhållande. Jag njuter av singel-livet och har absolut inga behov av att släppa in någon i mitt liv på "det" sättet just nu. Och så länge jag känner så här är jag nöjd. Det känns inte som om jag saknar något, utan tvärtom. Jag har allt jag behöver :) Många härliga vänner att umgås med, en underbar liten son, helt underbar familj och just nu även en väldigt gosig hund som sovit nära mig hela natten.

Många förknippar singellivet med ensamhet, men så har jag inte känt och det kan jag tacka mina vänner för. De har funnits här för mig genom den tuffa tiden efter att jag och A hade separerat, genom tårarna och ilskan. Vänskap är underbart :) och jag har utan tvekan de absolut bästa vännerna i världen och de är dem jag tänker på idag; alla hjärtans dag.

Nu ska jag göra mig i ordning och knalla ner med min lilla älsklings Shira till "svärmor" och sedan vidare till stan för lektion.

Hoppas alla får en helt underbar dag :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer