måndag 28 februari 2011

Klänningar

Jag letar som en tok efter en klänning som jag kan ha på mammagalan. Men det är verkligen inte lätt kan jag lova! Jag vill helst inte ha en svart (eftersom jag nästan alltid har svart på mig så vill jag bryta det mönstret), jag vill inte heller ha en lång klänning (men inte heller för kort). Dessa är de jag hittat hittills som känns okej mer eller mindre. Men nu behöver jag eran hjälp! Snälla kommentera inlägget och skriv vilken klänning ni tycker är finast och som ni tror passar bäst till galan. Jag numrerar dem så blir det lättare ;-) Tack på förhand!

1.


2.


3.4.

5.

6.

7.

8.

Hjälp mig nu så är ni gulliga!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Ettan helt klart, den var snyggast, ev sjuan oxå men ta ettan, blir supersnyggt. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar lätt på nr 8 =)

    Den har allt! Snygg, glamour och rock!

    Ses på mammagalan =)

    SvaraRadera
  3. Skrev ett inlägg förut men jag tror inte att det "fastnade". Jag tycker att ettan skulle passa jättebra!
    /Maud

    SvaraRadera

Kommentarer