torsdag 24 februari 2011

Segt!

Solen lyser ute och det ser så himla härligt ut, men termometern visar sååå mycket kyligare än vad jag önskar idag :-/ Dock ska vi snart bylsa på oss och ta oss ner till affären för att handla lite. Lilleman åt ju upp sista yoghurten imorse och han SKA HA yoghurt på morgonen :-) Jag behöver även handla hem lite ingredienser till dagens och morgondagens middagar.

Har hunnit storstädat badrummet här på förmiddagen. Så skönt att det är gjort! När vi kommer hem från affären tänkte jag dammsuga och skura golven också. Fast helst av allt önskar jag att man kunde sitta ute på gården och sola. Åh vad jag längtar efter sommaren här på Tunavägen. Med de bästa grannarna kan det inte bli annat än underbart :-)

Nu är dags att göra sig i ordning.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer