tisdag 22 februari 2011

Mammas modell


När jag är på foto-humör så är det min son som får ställa upp som modell och det finns ingen finare att fotografera :-) och han är otroligt duktig att stå framför kameran. Jag blir alldeles fascinerad över att en 3½-åring kan förstå så bra vad hans mamma vill få fram för känsla på bilderna. Kanske en blivande modell? hehe. Nu är han ganska långhårig men jag har "fegat" lite med att klippa honom eftersom det blev så galet fel sist jag skulle klippa honom (klippapparaten balla ur totalt och håret blev mycket kortare än vad det var tänkt). Men tur med honom är att han ärvt mina hår-gener och det växer som ogräs! Kan ju visa en bild på hur hans hår såg ut sist jag klippte honom (detta är i mitten av oktober, alltså 4 månader sen);

Så som ni ser växer det ganska fort och är helt hejdlöst tjockt!

Nu ska jag och min lilla fotomodell börja med middagen :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer