onsdag 16 februari 2011

Nytt ämne

saknar min plutt och saknar värmen!


Idag började jag läsa Information och Layout B. En rolig kurs där man får arbeta i office-paketet och göra lite olika uppgifter.
Satt och kollade igenom planeringen av kursen och den avslutas med ett projektarbete där man ska göra en tidning från scratch! Det ser jag verkligen fram emot :-)

Ikväll har jag avverkat 4 inlämningsuppgifter, endast 3 kvar på den första delen. Men sen är det "bara" 14 inlämningsuppgifter, 2 muntliga redovisningar och projektarbetet kvar :-P Det kommer gå skitbra det här tror jag ;) Men fortsätter jag i den här takten är jag klar inom ett par dagar ju :-P haha. Fast så fort kommer det inte att gå, men det är skönt att få en bra start och få mycket gjort på en gång.

Nu får det dock vara bra för ikväll. Det är dags att göra sig i ordning för sängen och krypa ner under täcket. Mys!

Jag älskar livet ♥

Godnatt på er alla goa där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer