lördag 5 februari 2011

Funderingar

Om det är något jag är bra på så är det väl att fundera och grubbla. Så här när man sitter på tåget blir det just mycket funderingar i brist på annat att göra. Så vad funderar jag på idag? Samma som alltid.. Livet!
Jag försöker att inte tänka för långt fram utan njuta av livet nu, idag, för stunden. Självklart behöver man ha en plan för framtiden och det är väl det jag funderar lite på. Just nu har jag siktet på skolan igen, det finns två utbildningar som jag är intresserad av, men den ena får jag nog sätta åt sidan pga att KOMVUX ställt till det lite. Men den andra känns inte helt fel kan jag lova! Det är nog många som skulle höja på ögonbrynen om de hörde vad jag funderar på :-P dock kommer jag inte påbörja den utbildningen i höst för jag vill först läsa ett år med lite andra kurser, lite förberedelse kan man väl kalla det.

Men nu är det snart dags att packa ihop mina saker och kliva av.

Hoppas alla har en bra lördag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer