torsdag 17 november 2011

Dagen innan...

Imorgon fyller min fina T 30 år :-) Det ska så klart firas! Men eftersom han jobbar hela dagen som vanligt blir det inget större ståhej. Han är nojig inför denna dag, vilket jag garanterat också kommer vara när min 30-årsdag står runt hörnet. Men varför egentligen? 30 är bara en siffra och han är fortfarande en ung, frisk, underbar man med måååånga år framför sig, som jag hoppas att jag får dela med honom :-)

Idag står det plugga på min agenda. Eftersom jag låg däckad på soffan hela dagen igår pga illamående och allmänt sjuktillstånd så blev det inte mycket gjort. Så jag har lite att ta igen idag, vilket jag ska försöka göra. Imorgon väntar studiebesök på SCA Transforest, det ska bli spännande att få se en av deras båtar och hur allt fungerar på det stället.
Imorgon skulle vi även få veta tentaresultatet, men vet inte om jag ser fram emot det eller inte pga statestiken vi fick veta i tisdags :-/ Av 22, som vi är i klassen, hade 10 fått G och 1 VG. Resten... ja de var inte godkända. Men jag är inte förvånad måste jag erkänna. Kursen var allt annat än logiskt uppbyggd och allt var otroligt luddigt genom alla 5 veckor som vi hade den. Jag hoppas så klart att jag tillhör de 50% av klassen som klarade sig, men det finns inte en chans att veta det så här i förväg. När man satt och skrev tentan hade man inte en aning om man svarade rätt eller inte för frågorna var, precis som kursen, väldigt luddigt.

Jag önskar alla en trevlig torsdag och hoppas att alla där ute har det bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer