torsdag 10 november 2011

Mitt i natta!
Har en lilleman som stökar på. Han vill inte sova i sin säng... Så nu har jag intagit soffan i förhoppning om att han ska somna snart. För direkt när jag lägger mig i sängen kommer han upp igen.

Hur som helst. Fick frågan om hur jag och T träffades.
Det är väl kanske inte så himla unikt, men vi fick kontakt via mötesplatsen.se :-) Sedan träffades vi en eftermiddag i maj på McDonalds i Birsta. Rent spontant faktiskt. Jag var på väg ut till Birsta för att göra något och av en händelse så var han där samtidigt. Vi bestämde oss helt enkelt för att ta tillfället i akt och träffas. Så en milkshake och en massa prat senare så stod det klart för oss båda att vi ville ses igen, och igen, och igen... :-)

Nu ska jag smyga bort och se om lilleman har somnat så jag kan få någon timmes mer sömn innan det är dags att kliva upp och göra sig i ordning för mitt möte som jag har kl.09.30. Efter mötet blir det hem och plugga, kanske även ta en power-nap?! Hua... vad trött jag är...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer