måndag 7 november 2011


Idag fick jag hjälp av lilleman med middagsförberedelserna :-) Han ville gärna testa på att hacka grönsakerna men det tycker jag nog att han är lite allt för liten för än så länge... Men han var så duktig och hjälpte till med dukning, lägga alla grönsakerna i skålar och städa undan efter förberedelserna.

Så härligt att ha min lilla skrutt hemma igen :-) Jag hinner sakna honom enormt på de få dagar han är hos sin pappa. Men det är väl för att jag är van att ha honom själv på heltid. Det är verkligen mammas kille det där. Åh han kan göra mig så otroligt glad. Idag kom han fram och kramade om mig och sa; "Söt mamma, go mamma" :-) Ja man kan ju bara smälta då!

Nu har iaf lilleman lagt sig och jag får äntligen inta soffan med min fina T. Som jag längtat! Efter en hel dag i skolan med en massa nytt att ta in så finns det inget bättre än att få kramas med honom :-) Vilket är precis vad jag tänker göra nu.

Hoppas alla haft en minst lika trevlig helg som mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer