onsdag 30 november 2011

Jag känner mig stressad från den sekund jag vaknar till den sekunden jag somnar. Inget ultimat sätt att förhålla sig i vardagslivet, men dock inget jag har kontroll över. Jag försöker att hinna med så mycket jag bara kan med skolan men samtidigt hina umgås med mina nära och kära. Tyvärr har just de, nära och kära, blivit lidande av skolans höga tempo inför denna tenta. Och imorgon blir det roadtrip ner till Östhammar. Hälsar på sizz, "bror", pappa osv. innan jag åker hem igen och lilleman ska till sin pappa. Sen är det VRÅLPLUGG hela helgen som väntar, men det är bara att kämpa på. Det ska bli så enormt skönt när denna tenta är avklarad och förhoppningsvis godkänd också.

Nä, nu har det varit tungt ett tag men förhoppningsvis vänder det om ett tag.
Klockan börjar bli mycket, nu måste jag göra mig i ordning och åka till skolan igen.

Önskar alla en trevlig onsdag!

1 kommentar:

  1. åå var rädd om dig, stress är ju inte bra! Försök att hitta en strategi som funkar för dig. Jag har själv (av olika anledningar) tänkt om och stressar inte alls på samma sätt nu som jag tidigare kunde göra. Ta hand om dig! //Martina

    SvaraRadera

Kommentarer