fredag 2 december 2011

Hemma igen efter en tur ner till Östhammar för att lämna lilleman. Sov hos syster & bror, avundade deras otroligt mysiga ställe! Hur fint som helst :-) Idag lämnade jag lilleman hos hans morfar, de har varit ut och kört grävmaskin fick jag höra via telefon, Kevin var så klart i exstas (eller hur det stavas) över detta :-) Jag är så där "lagom" trött efter ha kört hela vägen hem och även spenderat en stund i skolan för att plugga med mina kära klasskamrater. Nu sitter jag i arbetsrummet och är redo att spendera några timmar till med att plugga... imorgon blir det ingen skillnad; kl.9 ska jag befinna mig hos en klasskamrat för att läsa men jag ska iaf hinna med att äta middag hemma imorgon för T's föräldrar kommer hit då. Men i övrigt är det just studier som gäller hela helgen... jag vill såååå gärna klara denna tenta!

Lika bra att sätta fart så kanske man orkar se en film med älsklingen ikväll när ungarna har somnat.

Ha det gött allihopa!

1 kommentar:

  1. Svar: Haha, gjorde du?! Vad roligt!! :D Vart då någonstans? Blir nyfiken...! Nästa gång får du säga hej, jag är inte så jättefarlig! :)

    SvaraRadera

Kommentarer