torsdag 29 december 2011

Totalt oinspirerad till att plugga idag känner jag. Måste dock få nånting gjort så just nu rensar jag lite bland alla mina tusen papper i arbetsrummet. Det ser ut som ett bombnedslag här så det är verkligen behövligt. Jag fixar även med tvätten och T roar barnen.

 På tal om barnen börjar de bli ganska rastlösa av att vara hemma nu. Ett par dagar till sen så blir det förskolan för dem igen, skola för mig och jobbet för T. Men även jobb för mig också snart eftersom jag går ut på praktik den 16 januari.
Hua vad tiden har gått fort känner jag... det kommer bli en intensiv 10-veckors period när jag har praktiken då det inte bara är jobb 8-17 varje dag utan samtidigt som vi har praktik ska vi skriva en ganska omfattande rapport. Jag bara hoppas att det inte blir omtenta på logistiken för då behöver jag även plugga det under denna period. Sen gäller det även att Kevin och jag håller oss friska under dessa veckor för är man borta mer än 5 dagar så måste man antingen jobba in dem på praktikplatsen (om det finns möjlighet till det) eller så ska man skriva en omfattande recension på en relevant text på engelska.

Nej det är väl lika bra att man fortsätter att stöka på här hemma så det blir något gjort idag också.

Hoppas alla har det bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer