lördag 31 december 2011

Här om dagen när T och svärfar höll på att montera nya köksfläkten :-)
Jaha.. bara timmar kvar av det här året. Känns rätt bra faktiskt att ha ett nytt år att se fram emot. Jag är sån som "delar upp" mitt liv i år. Som t.ex året 2007 var året jag blev mamma. Året 2008 var när jag åkte till Skiathos. Året 2009 var när jag flyttade till Sundsvall. Året 2010 var när jag startade mitt företag... osv.
Det är liksom lättare att hålla koll på saker och ting då tycker jag. För kommer jag ihåg en sak som hände det året är det lättare att referera till andra saker som hände samma år.
Så nu undrar jag så klart vad 2012 kommer bli för ett år. Vad är det för "stor" händelse som jag kommer referera till i framtiden? 2012 var året då jag.... vadå? Ja den som lever får se helt enkelt :-)

Idag är det inga stora planer. Då vi har alla barn hemma så håller vi oss på hemmaplan ikväll, så kan de somna när de inte orkar vara vakna längre. Antagligen blir det väl ungefär samma tid som vanligt, speciellt för pojkarna som båda klev upp väldans tidigt imorse...

Jag vill få något gjort idag under dagen eftersom det snart är slut på "ledigheten" som varit i mellandagarna. Funderar på att införskaffa lite målarfärg (för presentkortet jag fick på Bauhaus av sizz och bror) och måla ett par väggar nånstans här hemma. Jag vill ha vitt vitt vitt :-))

Men nu först lite frukost.

Återkommer senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer