fredag 9 december 2011

Lite inredningsbilder tycker jag verkligen att det är dags för. Jag har ju liksom inte haft någon tid att ta några bilder, eller fixa här hemma för den delen. Det känns väldigt trist eftersom inredning är ett av mina största intressen. Iaf så kommer det här lite bilder på sovrummet, ett av de få rummen som är så gott som klart. Det som ska göras är att lägga nytt golv och tapetsera väggarna (bortsett från trä-väggen, som antagligen ska få färg på sig någon gång).
Men jag trivs väldigt bra i vårat sovrum. Det är så himla mysigt!

Plåd från Ica Maxi, överkast från Ikea, sängkläder från Ikea
och prydnadskuddar från; Hemtex och Jysk.

Lampa från Ikea.


Pallen är från Ikea, men har fått sig ett lager med svart bets.
Vasen och glasskålen är också från Ikea. Ramen från Dollarstore.
Stenarna är från Gotland :)

Trälåda från Panduro som jag betsat med svart bets.


Mattorna på golvet är från Ikea.

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vilket fint hem du har- och kul att du gör om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling, en badrumstävling och även en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera

Kommentarer