lördag 17 december 2011

En vecka kvar till julafton och i detta nu är T iväg med barnen för att köpa min julklapp :-) Så himla nyfiken! Tur att jag bara behöver vänta en vecka på att få veta vad det är då för annars hade jag blivit tokig :-P

I övrigt idag tar vi det mest lugnt och njuter av att det är helg. Kevin är mycket kryare nu, feberfri och sprallig. Jag mår också bättre idag och tror att febern har försvunnit, bara lite seg och förkyld men hoppas att det har gått över till på måndag :-)

På fredag bär det äntligen av söderut för att fira jul med min älskade familj. Som jag saknar dem allihopa! Kevin längtar också kan jag lova, speciellt efter att mormor berättade att han skulle få massor av julklappar, hehe. Ja bortskämd blir han garanterat på julafton med tanke på att han är enda barnet där i år. Sen ska vi ju dessutom fira jul igen när vi kommit hem till norrland och då blir det fler julklappar :-) Bortskämd var det ja...

På tal om julklappar är jag ÄNTLIGEN klar med lilla R's dop-/födelsedagspresent (som nu även kan ses som julklapp). Bara sisådär 5 månader försent, men bättre sent än aldrig right? :-) Jag skyller faktiskt lite på skolan där för den har verkligen tagit mycket tid. Men nu är den som sagt klar och ska slås in så jag får ge henne den på juldagen. Saknar mina fina i Uppsala, så himla mycket. Det känns så trist att vi ses så sällan, men sånt är livet när vi bor över 30 mil ifrån varandra.

Hur som haver. Nu ska jag gå ner och hälla upp lite mat till älsklingskissen och sedan vika lite tvätt.

Älskar min T så mycket. Han gör mig lycklig varje dag och det uppskattar jag enormt.
Min liv skulle kännas tomt om inte han fanns...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer