onsdag 21 december 2011


En nyklippt, morgontrött, Kevin i soffan :-)
Tre dagar i rad har jag fått väckt lilleman. Det hör till ovanligheterna kan jag lova. Han brukar alltid vara den första att kliva upp och oftast kommer han in till mig och T, kryper ner bredvid mig en stund för att kramas innan han går och sätter sig framför tvn för att se barnprogram. Men det har jag gått om miste om de senaste dagarna pga att han blivit en liten sömntuta :-) Men man ska väl egentligen inte klaga för det innebär ju faktiskt att han kanske sover en stund extra även de lediga dagarna :-P

Jag spenderade hela eftermiddagen igår i sängen tittandes på film. En otroligt jobbig huvudvärk knackade som tusan innanför pannbenet på mig hela kvällen. Frustrerande kan jag lova när inte alvedonen ens lindrade. Men idag är den borta, tack och lov!

Får se om det kanske blir en tripp in till skolan idag för att hämta lite papper. Jag missar ju genomgång/föreläsning om Visma nu när jag är hemma och är sjuk. Vilket inte är nån höjdare.. men som sagt, det vore ju dumt att smitta ner någon ur klassen så här dagarna innan jul.

På tal om jul. Bara 3 dagar kvar nu. Här hemma finns det förväntansfulla barn kan jag lova. Åh på fredag får jag äntligen åka hem till mamma :-) Mys! Det ska bli så härligt att fira jul med familjen där "hemma". Jag hoppas alla får hålla sig friska och krya bara, för det sista jag vill är att bli mer påmind om min Emetefobi så här vid jul. Det är ju den värsta tiden på året när det gäller detta. Men nog om det, jag försöker förtränga det så gott jag kan.

Men nu blir det frukost.

Önskar alla en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer