fredag 30 december 2011

En liten summering av året som varit
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Massor av saker faktiskt: tagit körkort, varit på Gotland, spelat Singstar ;-) m.m

2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Minns knappt vad jag hade för nyårslöften, men kan tänka mig att det var att träna mer och tränade gjorde jag rätt mycket i början av året men sen föll det bort mer och mer under året tyvärr.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Ja ett par stycken. Gamla barndomskamrater, bekanta och vänner fick barn. Riktigt babyboom år var det :-)

4. Dog någon som stod dig nära?:
Min moster :-(

5. Vilka platser besökte du?:
Fårö (Gotland), Stockholm, Uppsala, Östersund m.m

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?:
Mer snö så jag kan få åka lite skidor nångång!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?:
10 maj :-)

8. Vad var din största framgång 2011:
Körkortet!

9. Största misstaget?:
Att jag fortfarande är lite för naiv för mitt egna bästa :-/

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Ja, har haft en nedrans massa förkylningar under 2011. Men inget allvarligt som tur är.

11. Bästa köpet:
Måste nog säga min Iphone. Den är ett måste!

12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Mat, räkningar och sånt skoj...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Ja massa saker gjorde mig riktigt glad 2011 :-)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?:
Min och T's "bil-låt" :-)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Gladare än förra året men det har även varit ett väldigt jobbigt år på många sätt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Slöat :-P

18. Hur tillbringar du julen?:
Hos min syster och svåger tillsammans med Kevin, T, mamma, Lasse och min svågers föräldrar :-) Väldigt mysig jul!

19. Blev du kär i år?:
Oh ja :-) I världens finaste T!

20. Favoritprogram på TV?:
Hmm.. måste nog säga att jag mest sett på Arga Snickaren och Äntligen hemma.

21. Bästa boken du läste i år?:
Det måste vara boken jag lånade av Kristina, den som handlar om Emma vars barn, Saga och Max, blev mördade. Otroligt gripande!

22. Största musikaliska upptäckten?:
Oj.. svårt att säga om jag gjort någon speciell "upptäckt" på den fronten under året.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Minns inte ärligt talat...

25. Något du önskade dig men inte fick?:
Samma där.. minns inte :-P

26. Vad gjorde du på din födelsedag?:
Var hemma och tog det lugnt har jag för mig :-)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Ja.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?:
Delad. Under våren var det mycket bekvämt, under sommaren var det mycket linne och shorts och under hösten/vintern har det varit mycket tajts, tunikor, skjortor och kavaj. Och för att inte glömma högklackade, som jag sällan brukar ha annars :-P

29. Vad fick dig att må bra?:
Min T och min älskade son :-)


30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Hmm.. svårt att säga... men det finns ju några fina hunkar där ute ;-)

31. Vem saknade du?:
Mina vänner och min familj "hemma" i Uppland.

32. De bästa nya människorna du träffade?:
Mina fina klasskamrater i ISM11SV :-)

Imorgon tänkte jag skriva lite mer utförligt om året som varit. Som en liten sammanfattning för mig själv, för att lättare minnas vad som varit :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer