lördag 17 december 2011



Jag var säkert inte ensam om att titta på "Svenska Hjältar"-Galan på Tv4 igår. I slutet så fick ju "Dallas" kliva upp på scenen efter ha blivit totalt överraskad av hela publiken. När man fick höra vad han gjort och vilken otroligt människa han är, ja då var både jag och T tårögda. Vilket vi även var inför de andra hjältarna. Lisbeth var ju riktigt skön! Jag måste säga att jag är så otroligt tacksam för att det finns människor som de ute i det här landet. Det är så härligt och underbart att se och den här galan är verkligen ett perfekt sätt att ge de här personerna den uppskattningen som de förtjänar.

Jag kommer kolla på de här klippen flera gånger, bara för att bli påmind om hur underbara människor det finns.

Nu ska jag gå upp på övervåningen och sätta mig vid ett dukat köksbord. Älsklingen har lagat middag idag igen, jag vet inte vad för det vägra han att berätta men gott är det alldeles säkert. Han är jätteduktig i köket :-)

Önskar alla en trevlig lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer