lördag 31 december 2011

Min nyårsafton så här långt;jag fick för mig att jag skulle åka och köpa målarfärg för presentkortet jag fick på Bauhaus av syster & svåger i julklapp. Sagt och gjort. Sen hem och börja måla träväggen i sovrummet. Efter många om och men så kom vi överrens om att väggen skulle bli vit (jag övertalade min kära sambo). Så medan jag målade väggen fixade T med lite annat som t.ex att sätta upp sandsäcken i källaren så jag kan gå lös på den sen :-)
Efter en vända...


T illustrerar hur jag skulle göra när jag tränar :-)

Nu är det dock färdig målat i sovrummet. Ungarna sitter och äter sin nyårsmiddag och ska sedan se på film. Jag och T ska ha lite mys senare istället :-)

Jag önskar alla ett Gott Nytt År och en mycket God Fortsättning på året...

Vi hörs nästa år :-)

Kram!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så härligt att det blir ommålat! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera

Kommentarer