fredag 9 december 2011

Igår fick vi göra en lite rolig sak på Excel-kursen. Vi räknade ut hur många dagar gamla vi är och när vårat nästa "jubileum" är, alltså nästa gång man fyller jämt tusentals-dagar :-) Jag är idag; 9362 dagar gammal och kommer fylla 10'000 dagar den 7 september 2013. Jag räknade även ut att T fyller 11'000 dagar på nyårsafton :-) Lite extra att fira med andra ord, hehe.

Idag är det inga föreläsningar, thank god! Jag vill helst inte ge mig ut i det här vädret... men har lite ärenden jag skulle behöva ta itu med under dagen, kanske flyttar det till imorgon istället, så man slipper köra bil i detta väder :-/

Nu är det bara 2 dagar kvar tills lilleman kommer hem. Som jag längtar! Det är verkligen hemskt att vara ifrån honom så här länge. Han ska få vara hemma med mig på måndag så vi får en dag bara för oss själva. Vi har iaf lite grejer vi måste fixa, så vi förenar nytta med nöje helt enkelt :-) Min älskade lilla pojke!

Nej, det kanske är dags att göra lite nytta. Städa, byta sängkläder, tvätta och sånt där annat skoj som passar så bra en fredag :-P

Hoppas alla har det bra och trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer