fredag 23 december 2011


GOD JUL

Har spenderat förmiddagen med att fixa det sista här hemma; plocka, städa undan och packa. Nu är iaf allt klart inför avresa så nu inväntar jag bara på att T ska ringa och säga när han slutar för idag :-)

Kevin är rastlös som tusan så får se hur rolig bilresan ner blir. Han kan ju iaf titta på film eller spela spel på vägen så jag hoppas han inte blir allt för less.

Lite nervös är jag inför resan med tanke på vilken dag på året det är och pga väglaget som råder längst hela vägen som vi ska fara. Men förhoppningsvis tar folk det lugnt och tänker sig för lite extra mycket idag. Det värsta som finns är ju alla de där "chansarna" som hela tiden tänker; "Joooorååå det gååååår nog" när de gasar förbi en där det är tillfälligt tvåfiligt. Ja hua.. många idioter finns det på vägarna tyvärr.

Jag är lite trött och seg idag, trots att jag sovit gott hela natten. Så jag tror nog att T får köra ner idag. Då blir han glad :-P Han brukar ju vilja sitta bakom ratten. Dessutom har jag kört och åkt den där vägen TUSEN gånger så jag sitter gärna och slappar bredvid (lyssnar på musik och spelar spel på Iphonen) :-)

Nu vill jag passa på att önska alla en riktigt God Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer