söndag 18 december 2011

Idag har vi pysslat här hemma. Jättemysigt och barnen tyckte det var kul, iaf ett tag. De gav upp snabbare än mig kan jag lova. Men jag ville ju bli klar med alla mina julkort som ska ges bort :-P
Iaf så blev resultatet; julkort, smällkarameller och fina teckningar. Jag hade även tänkt att barnen skulle göra garnbollar men det har de inte ro till...

Nu ska barnen få se på en film innan filmdags, alla är nyduschade och Kevin fick sig även en välbehövlig klippning nu inför jul. Jag och T ska krypa ner i soffan och titta på "Love Actually" :-) Myspys så här på söndagskvällen. Imorgon är det ju tillbaka till vardagen och alla barn ska till förskolan nu när de äntligen är friska och krya. Det är bara jag som fortfarande är krasslig men jag har ju hemmastudier imorgon så det ska nog gå bra ändå :-) Hoppas bara man är helt frisk tills på tisdag när det är föreläsning igen...

Hoppas alla haft en trevlig helg. Det kan jag lova att jag haft.
Jag är så lyckligt lottad som får dela mitt liv tillsammans med en sån underbar man och att vi har tre små hjärtan som förgyller vår vardag och lockar till skratt i alla lägen.

Jag och lilleman :)

Hög koncentration

T var jätteduktig han också :)

Ett av mina julkort

Julkortet som T ska få med ett julrim i ;-)

Fler kort...

Och så här fin kreativt kaos rådde på köksbordet när vi var klara :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer