tisdag 20 december 2011

Kevin med sin "gammelfarmor" :-)
Det blev ingen skola för mig idag trots allt. Förkylningen vill inte ge med sig och det känns väldigt dumt att åka till skolan och smitta ner sina klasskamrater så här precis innan jul. Så jag pluggar hemifrån istället.

Förrutom att plugga ska jag slå in de sista julklapparna och passa på att ta en middagslur i sängen innan T och barnen kommer hem.

Just nu håller jag även på att tömma kameran så att den kan följa med ner över jul och fyllas med massa nya bilder på familj, vänner och släkt. Satt igår och tittade på gamla filmer med Kevin. Herregud vad tiden går fort, om endast 5 månader fyller min lilla skrutt 5 år! Det är så härligt att titta på alla gamla filmer från när han var mindre, det är ett bra sätt att spara minnen på. När han lekte i babygymmet, fick sina första julklappar, när han började gå, första gången han prövade sin trehjuling osv... underbara minnen :-)

Livet är fullt av underbara upplevelser som sedan blir underbara minnen. Man måste lära sig att ta vara på dom.

Nu lite frukost tror jag...

Önskar alla en härlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer