lördag 10 december 2011

Entrecôte med örtsås (på bilden är det bakpotatis men vi ska göra med hasselbackspotatis)
Imorgon är det ääääntligen söndag = hämta hem lilleman :) Som jag längtar, jag saknar honom så mycket så det känns som att jag ska gå sönder om jag inte får krama min lilla skrutt snart. Imorgon eftermiddag är det alltså fullt hus här hemma igen eftersom både lilleman och T's barn kommer. Vilken omställning! haha

Idag är det storstädning som står på agendan. Det rensas, tvättas, torkas osv. i hela huset. Men fint blir det och minst sagt behövligt... Vi började tidigt för att kunna slappna av i eftermiddag/kväll då vi ska testa på en ny maträtt som vi inte gjort tidigare. Det blir Entrecôte med örtsås och hasselbackspotatis :) Mums! Örtsåsen ska bli spännande, det andra vet man ju ungefär hur det smakar redan :-P

Nej jag ska väl fortsätta att plöja på här hemma så man får slappa resten av dagen sen...

Hoppas alla har en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer