söndag 27 november 2011

Det är lite trist att sitta här i arbetsrummet och plugga när snön ligger vit på backen utanför fönstret. Har iaf hunnit kasta några snöbollar idag när vi var iväg och fixade ett par grejer. Nu är T iväg med barnen, stora L har simskola och sedan ska de handla innan de kommer hem igen. Jag tänkte ge mig på att göra lussekatter idag så vi kan ha lite adventsfika ikväll. Mys! Åh vad jag har längtat efter snön, hoppas den får ligga kvar nu så jag får åka lite skidor snart :-)

Dags för en paus från pluggandet nu tror jag. Allt bara snurrar runt i huvudet... men har iaf fått mycket gjort den här helgen i pluggväg. Nu väntar 4 dagar med föreläsning och sedan en massa tentaplugg. Hoppas man fixar den här tentan också så man BARA har en kurs att oroa sig för över julen.

Hoppas alla har en mysig adventssöndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer