tisdag 15 november 2011

Gäääsp!

Lilleman stökade lite i natt igen. Men det gick rätt fort att få honom att somna om den här gången. Lilleman har ju haft som vana att krypa ner bredvid mig och efter förra sommaren så fick han göra det. Både jag och han behövde den tryggheten tror jag. Nu däremot så funkar det inte riktigt lika bra. Jag tycker ju det är sjukt mysigt att ha honom sussandes bredvid mig, men kanske inte hela natten. Så nu försöker jag få honom att sova hela natten i sin säng, sen om han vill komma och mysa en stund på morgonen innan det är dags att kliva upp så är det bara härligt :-)

Idag är det lite segt i huvudet efter gårdagens alla formler hit och dit, men jag hoppas att det snart ska fastna. Jag gillar ju matematik och jag tänker inte ge mig i första taget.

Vi kanske ska få svar på Inköps-tentan idag. Vår utbildningsansv. hade fått statestiken igår; av 22 st i klassen som skrivit tentan hade 11 st fått IG och 1 VG. Säger rätt mycket om tentan, eller hur? :-/ Inte den lättaste och rätt luddig kurs i sin helhet. Så nu sitter vi på helspänn och "hoppas" vi får svar idag så man vet om man är en av de 11 som fick IG eller en av de 11 som blev godkänd. Jag hoppas så klart på att tillhöra den senare kategorin, men jag har verkligen ingen aning om vad det blir av detta.

Nu är det dags att ta lite rast....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer