söndag 20 november 2011


Söndag...Vill inte att helgen ska ta slut så fort. Hade gärna haft helg i minst 2 dagar till.
Gårdagen gick väldans fort, hela förmiddagen spenderade jag och T tiden med att städa och fixa i ordning inför "kalaset". Runt 13-tiden började folk ramla in och sedan var det full fart till runt 15-tiden. Då tog vi det lugnt en stund innan vi for in till stan för att se när de tände upp allting. Tyvärr verkade det inte som att det gick så bra att tända allting samtidigt så det blev lite besvikna barn vi fick ta med oss hem sen... Men de vart desto gladare när de fick titta klart på Cars 2 i biorummet :-) När barnen hade somnat landade jag och T i soffan i biorummet för att titta på Star Wars. Jag somnade ju så klart... men höll mig ändå vaken tills det bara var sisådär 20 minuter kvar :-P

Jag ska försöka plugga lite idag och kurera mig lite eftersom den här nedrans förkylningen inte vill ge med sig :-/ Jag ska även hinna med en tur till Nolby. Pysselsugen är jag också så får se om man tar sig an något projekt idag... hinner inte med att göra allt jag vill nu eftersom skolan tar såååå himla mycket tid. Det är ju tur att man trivs med pluggandet ändå ;-) Bra klass och intressanta ämnen.

Nu blir det nog en dusch för att vakna till ordentligt.

Hoppas alla får en härlig söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer