måndag 28 november 2011


Ja nu är det julpyntat klart här hemma.. eller nja, granarna ska väl upp så småningom också :-) Det blev en kompromiss mellan mig och T eftersom vi inte riktigt har samma smak när det gäller julpynt. Han vill ha; massa tomtar, massa rött och en massa lull-lull i julväg. Jag är ju precis tvärtom, jag vill ha: grått och vitt, några få tomar och lite lull-lull i julväg. Kompromissen blev; i vardagsrummet har vi grått, rött och vitt. En kombo som fungerar alldeles utmärkt ihop. Det blev otroligt bra med den stora mattan i vardagrummet också :-) Så nu har den svarta lugg-mattan fått flyttat in i vårat sovrum, mys!

Men nu tickar klockan alldeles för fort. Jag måste göra mig i ordning och fara till skolan för en heldag med föreläsning.

Önskar alla en bra start på veckan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer