torsdag 10 november 2011


Imorse fick jag väcka den här lilla killen, kanske inte så konstigt med tanke på hans nattstök :-P Jag ville verkligen inte kliva upp kan jag lova. Jag skrapade väl ihop 6 timmars sömn inatt.. minst 2 timmar för lite för att vara mig. Men nu har jag iaf hunnit med duschen och ska alldeles strax äta frukost. Sedan är det bara att plocka ihop mina papper och bege mig mot Timrå. Är faktiskt inte lika nervös nu som jag var tidigare. Man får lite perspektiv på saker och ting ibland, detta kan göra att man kan ta saker lite lättare än tidigare.

Efter mötet tänker jag nog bege mig ut till Nolby fram och tillbaka. Sedan hem och läsa lite i Logistikboken. Det blir nog inga problem att få den här dagen fylld med aktiviteter heller :-P

Hoppas alla får en bra torsdag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer