onsdag 9 november 2011



Här kommer två bilder från sovrummet. På den första bilden ser ni ju vår trävägg som ska få sig en makeover så fort det finns möjlighet till det. Den ska antagligen betsas grå, iaf åt det mörkare hållet. Den gräsliga beiga-tapeten ska bort så klart och istället blir det vitt :-) Lovely!
På den andra bilden ser byrån som jag älskar! Till en början funderade vi på att kasta ut den men jag tycker den ger härligt liv till sovrummet. Funderar dock på att byta handtag på den... men i övrigt får den vara som den är - gammal och sliten :-) Jag älskar kortet på mig och T som står på byrån. Det är T's bror som tog det i somras.

Nu håller jag på med maten och inväntar att T ska komma hem från jobbet. Ikväll är T's jobb att hålla mig på andra tankar, jag vill verkligen inte sitta och vara nervös inför mötet imorgon... Nu är lilleman kram-sugen så det är lika bra att man passar på och kramas med min lilla skrutt :-)

Önskar alla en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer