torsdag 3 november 2011

Det verkar vara en tung dag för mig idag.. huvudvärk, trötthet och allmänt seg i de flesta avseenden. Hoppas för allt i världen att jag inte är på väg att bli sjuk nu igen! Speciellt inte NU när jag och T ska ha en barn-fri helg som är planerad med en massa mys för bara honom och mig. OM jag blir sjuk kommer jag gråta floder över att inte orka med allt som jag längtat efter som en tok... Men ska väl inte måla f-n på väggen riktigt än, kanske bara är trött helt enkelt.

Hur som helst så var det första föreläsningen i Logistik idag. Det känns som att detta kommer bli en rolig kurs :-) Vi gick igenom lite översiktligt idag och efter lunch var det dags att påbörja våra studiebesöks-uppgifter i grupp. Mitt möte jag skulle ha idag blev inställt pga att en av personerna som skulle vara med på mötet hade gått och blivit sjuk, så vi ombokade till nästa vecka istället. Så nu hinner jag gå och vara nervös i en vecka till :-P

Nu ska jag vila en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer