söndag 27 november 2011


Klart man måste göra en snölykta när första snön har kommit (tack för tipset mamma) :-) Idag har julkänslan innefunnit sig väldigt mycket. Nu håller jag bara tummarna för att det snart ska bli lite skidåkning. Jag har siktet inställt på vår barnlediga vecka som infaller snart. Hoppas jag kan få sällskap i backen också, av Björn kanske *harkel harkel* ;-) Men det föresätter ju så klart att det kommer lite mer snö och att det inte blir för varmt igen.

T har redan ledsnat på snön fast att den kom idag :-P hmm.. lite väl pessimistiskt tycker jag. Han som är sån jul-älskare borde väl vara glad över snön tycker jag :-) På tal om jul så tänkte jag försöka orka med att göra lite lussekatter idag.. men klockan börjar bli alldeles för mycket känner jag och T har inte kommit hem med barnen än. Men vi får se, först ska vi äta middag.

Nu ska jag ge mig på att stryka soffklädseln så jag får plocka bort lakanen som prytt soffan se senaste veckorna... hmm.. bättre sent än aldrig va? :-)

Hare gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer