fredag 25 november 2011


Jag hade hunnit förträngt att jag ska med Kevin till logopeden idag så det blev en lugn morgon här hemma för oss eftersom vi inte ska vara där förrän kl.10. Han ska tillbaka till förskolan efter lunch så jag får lite extra kvalitetstid med min lilleman och det tackar jag absolut inte nej till nu när det är så stressigt hela dagarna. Efter jag har lämnat honom måste jag tillbaka till skolan, kommer väl tillbaka lagom till efter lunch där så jag hoppas jag inte missar allt för mycket från förmiddagen.

Idag är det ju fredag, men jag känner inget lugn över det kan jag lova. Medan min familj slappar och njuter av lite ledighet ser jag en helg framför mig fylld med hemmastudier... Ja hua... Men snart är nästa tenta avklarad och förhoppningsvis så blir jag godkänd även på den.

Nu ska vi göra oss i ordning här...

Önskar alla en trevlig helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer